BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, November 8, 2009

1. Bekas kekasih saya adalah :
nk jd nurse katenye..

2. Saya sedang mendengar:
starstruk 3oh3

3. Mungkin saya patut:
berSENAM? perut semakin hari semakin memBUNCET.

4. Saya suka :
tidoTIDOtido

5.Sahabat-sahabat baik saya :
semakin menjauh..

6.Saya tak paham:
kenapa ade org yg sy benci.!

7.Saya kehilangan :
duit?

8.Ramai yang berkata :
alyp..rokok second weyh..(beli sendiri la.!)

9. Makna nama saya :
satu.

10.Cinta itu adalah :
charmaine :)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
berpeluh on9.

12.Saya akan cuba :
memahami diri awk..

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud :
forever dlm english

14.Telefon bimbit saya :
gne celcom.

15.Bila saya terjaga dari tidur :
tgk jam.tgk msg.reply.then tdo balik.

16.Saya paling meluat apabila :
tgk bukan penyokong man utd nk berlagak lagak!

17.Pesta/Parti adalah :
besx la.!

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
arnab bulu tebal.

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
form5.:)

20.Hari ini :
smbut beday kakak kat umah.

21.Malam ini saya akan :
teman charmaine. :)

22.Esok pula saya akan :
jmpe charmaine n tgk match man utd dgn dye .

23.Saya betul-betul inginkan :
duet dr kawan kawan yg berhutang...i want my money back.

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
oh shit..oily.!

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan :
pusat membeli belah..*tade ayt lg skema ke?

26.Makanan Barat atau Jepun :
jepun.

27.Bilik yang terang atau gelap :
terang..

28.Makanan segera adalah :
megi kat 7e

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
blog

30.Siapa yang anda nak Tag?
syg
sya
eja
fafa
pipa
fox
rehe

0 comments: