BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, October 23, 2011

kinder bueno + mars bar = bruno mars

game man utd dan liverpool baru habes . kecewa dengan keputusan seri lantas naik ke atas bermain pool dan foosball . ade 5 org . tp main pool 2 org je . kalah keluar kira main king stay la .

aku dah 6 game jd king . sampai malas nak main dah . duduk kat table mcm biasa tgk gelagat org .

a : weh . kau dah berapa lama single ?
b : alaa tuka topik la . bosan la topic ni .

asap berkepul kepul keluar . perlahan lahan menyedut asap sambil tgk gelagat kawan main pool mcm org gila . gelak gelak .

a : okay aku tuka topik . kalau amoy cun tu nak kat kau,kau nak ?
b : amoy mane ?
a : tu yg kat table sebelah tu .
b : aku malas nak layan kau lah .
a : ala aku tanye serious ni .
b : aku serious tak nak . aku takde hati lagi la skrg ni .

mmg amoy tu lawa . cute mcm kembar jayess dan sonia . tp hati aku taknak . bukan sebab otak dah pening layan botol hijau . aku masih waras . boleh berfikir dan kalau ade roadblock aku xsangkut . ala . biar lah hari hari mcm ni . aku tak mati lagi . tak mati pun kalau layan lagu sedih malam malam . lagi 5 bulan aku dgr lagu ni . myb aku boleh jadi bruno mars kot . dah boleh tuka nama alyp noko kepada alyp mars . eh ? mcm tak sesuai je nama tu .hehehehehe

0 comments: