BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Tuesday, December 13, 2011

536kilometer

dua hari selepas hari khamis yg lepas aku menyertai marathon sepanjang 536km dengan purata kelajuan 80km/h .

yuran penyertaan : priceless

tempoh : kurang dari 24jam

pakaian : biru

nawaitu : "semoga jika dia adalah untukku . aku mohon kebahagiaan darimu Ya Allah"

aku tak kesah ditolak gaji dua hari . aku tak kesah tidur sembarang . aku tak kisah dimarah bos . aku tak kisah berapa yuran penyertaan . aku tak kisah berapa jauh perjalanan . aku berpuas hati . aku tersenyum . aku seronok . aku rasa bahagia walaupun sudah hampir di garisan penamat aku sedih tetapi deep inside aku gembira menyertai marathon ini . disini ingin aku selitkan gambar aku berhenti rehat sewaktu marathon tempoh hari .








p/s : kepada organizer . tolong kerap anjurkan event event seperti ini . dan diharap dimasa akan datang , kalau boleh tempoh masa tu kasi lama sikit ek . i dah rindu . btw taknak organizer lain . nak si gigi besi jugak .

0 comments: