BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, December 5, 2011

metafora sendiri

aku tau aku xramai followers mcm hanis zalikha mahupun mat lutfi .

maybe dalam 2 3 org je bace blog aku . dan semestinya blog aku tidak di plagiat oleh individu individu loser kerana isi kandungan blog aku tidaklah menarik . kepada sesiapa yang memahami aku , aku tulis blog bukanlah untuk membangga diri , bersifat angkuh mahupun berasa "yeah aku ni perfect" kepada sesiapa yang menganggap diri aku ni antonim kepada sifat sebenar aku . BIG HELLO TO YOU aku ucapkan .sesungguhnya aku menulis blog hanyalah dari bahasa metafora aku sendiri . tak semua org paham . aku tidak menulis seperti apa yg ada didalam buku teks fizik dimana isi kandungannya ialah fakta semata mata . aku suka bermain dengan kata kata aku sendiri . kepada yang memahami , tahniah aku ucapkan dan aku hanya mampu tersenyum . dan kepada yang tidak memahami .boleh tekan button next blog kat atas tu yeah . sekian :)

0 comments: