BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, December 18, 2011

tidak terkata

hi,

aku baru je sampai rumah . sekarang pukul 3.25 . td balik kerja singgah layan kuew tiau kungfu . sedap . makan dengan classmate yg sedang seronok bercuti bergoyang bontot . goyang bontot je elaun masuk,duit parents bagi pun masuk . sorry la bukan nak melucah . mcm xbest je ayat goyang kaki . kalau org tu cacat takde kaki takkan nak panggil goyang kaki . atleast dye ade bontot kan ?



dah . sekarang bukan nak cite pasal bontot . sekarang nak cerita conversation dengan kawan aku tadi tu . borak punya borak pasal life , study and mcm mcm lagi tetibe aku diajukan dua soalan yg buat aku tersentap sejenak .




"weh . ade lighter tak " "eleeeh . takkan perokok tegar mcm kau takde lighter"

"weh , aku tgk kau asek kerja je . tak penat ke ? jom la sekali sekala klua have fun"




untuk soalan pertama . aku just nak ckp . aku tgh berusaha untuk berhenti merokok . so jgn melemahkan semangat aku untuk berhenti . like seriously aku mmg dah kurang sangat merokok . tapi ade la jugak smoke . tu pun kawan sekerja punya . tak salah rasanya nak berhenti kan ?

untuk soalan kedua . aku senyum je . speechless jap . mmg aku kerja macam kerbau . ini bukan minta simpati atau apapun . ini luahan hati . dah lama aku tak tidur puas puas mcm zaman habes spm dulu . dulu lain lyp . skrg lain . dulu 2007 . skrg 2011 . so dah boleh kot tak payah cite pasal tahun 2007 punya hal . okay fine (-_____-") tak kesah la aku kerja mcm kerbau ke apa ke .yang penting aku kerja cari duit sendiri nak g disneyland . hahahahahahahahahahaha . nanti kau tgk la kerbau check in foursquare kat disneyland . time tu baru kau tau kerbau enjoy mcmne .


p/s : nanti nak pergi disneyland nak potong kek lah . boleh ?

0 comments: